The fact is, I didn't have any courage to ask Q to take a picture with me. He said YES quickly after A went to ask him.

IMG_0050.JPG  

IMG_0047.JPG
Then you can see the colorful donuts which is appealing me.
IMG_0048.JPG
IMG_0049.JPG  

IMG_0052.JPG
We took the picture after the class by a person who works in APEX. He isn't a good photographer at all. However, we still should thank him to take pictures of us.
IMG_0053.JPG  
赫然發現我的頭旁邊有好多手喔。 

We went to Magic Curry for dinner. There is so many people want to get in to eat. I totally can't understand the reason. I mean, it's just a common restaurant which cost a little bit too expensive.

IMG_0054.JPG IMG_0055.JPG  
這些人都很好笑喔,尤其談了很多印度的事情,有一個學姐她說她去印度自助旅行了20天,經歷豐富到我覺得她大概去了兩個月。

還有醫生說,他們的老師帶他們去印度看動物園跟馬戲團表演,馬戲團表演的時候都沒有圍欄,他說他很怕大像突然衝到他面前。 

IMG_0056.JPG  

然後左邊這位先生,他說他有學西班牙文,我覺得超厲害的,然後他還跟我們說了一個他西班牙文老師跟他說的故事。
「從前有一個富翁
他有兩個兒子
一個是大兒子,一個是小兒子」
哈哈哈說到這裡的時候,我簡直就要笑死了。
富翁只有兩個兒子,我當然知道一個是大兒子,另一個是小兒子啊。

總之這頓飯笑到我一直拍桌就對了。
右邊台大數學系的男生很靦腆又很沉穩,但一直被其他台大學長欺負,其他台大學長(含醫生)都畢業了,只有他是大四生,年紀最小。
醫生壓力很大,講話都口不擇言,太白癡了。

他們都是認真的好學生,反正每次去都覺得我是去胡鬧的,我今天又有聽出來哪一個lecture是Q講的,抬頭看Q確認的時候,他還對我微笑呢!開心 

arrow
arrow
    全站熱搜

    蘭小寶 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()